Party

Igår vart det en hemmakväll framför tvn å idol. så himla skönt att johan åkte ut, de har jag väntat länge på faktiskt.

Ikväll ska jag följa med syrran på en inflyttningsfest, får se hur länge jag blir kvar, hoppas det blir en trevlig kväll iallafall. å så får man se hur många cider jag lyckas dricka ikväll, de brukar bli en sen så tar jag hem alla som blir kvar så står dom bara i hyllan å blir gammla. de finns ju nått som kallas för bäst före datum som jag inte lägger märke till :P

Snart blir det att man åker till ett lite varmare land kanske. de blir grancanaria med familjen å de är bara en vecka kvar tills vi åker. ser verkligen fram emot att få ligga på solstolarna å steka å sen ta ett dopp i polen när det blir för varmt. har inte så mycke mer att skriva så jag säger väll ha en trevlig kväll så skriver jag mer imorn kanske /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0