Plåga!

Jag vill bara gå å sova egentligen men de är meningslöst att ens försöka, musiken når till alla rum å kanter å då är det bara en plåga när man ska försöka sova så jag får stå ut några timmar till med att inte göra ett skit. Dagen har verkligen gått hur segt som helst bara för jag gick upp så tidigt, gick upp vid halv 10 å gratta syrran sen gick jag ner till centrum för å kolla efter vinterskor men dom jag ville ha finns bara i stan så ska åka in dit imorn tror jag, sen kom släkten vid ett å käkade tårta å sen åkte jag å träna, missade bussen när jag skulle hem så jag fick vänta i 30 minuter på bussen i kylan å de va inte kul direkt, i såna lägen önskar man att man har körkort. har vart drag sen 7 när brorsan kom hit. vill bara att alla ska hem så jag kan sova i LUGN å RO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0