rubrik?

en lite kulig grej hände i skolan idag, jag å några satt i matsalen idag så skulle vi gå därifrån, så jag tar min tallrik å mitt mjölkglas som de va lite mjölk i å ska ta ett steg ifrån bordet, då råkade jag typ fastna på nått konstigt sätt med mjölkglaset i ericas tröja så jag tappar glaset å både jag å erica fick mjölk på oss. de låter säkert inte så kul, men de va faktiskt de å jag tror de måste sett helt sjukt ut hur nån bara helt plötsligt tappar ett mjölkglas när de knappt är nå mjölk i. jaja hur som helst....

Sitter nu hemma å gör inte ett skit. tog en bit tårta när jag kom hem så nu finns de bara en bit till å de lär väll bli jag som käkar upp den sen :P sitter å väntar på att sötnosen ska ringa mig satt jag kan åka till han å mysa framför tvn. vad ska ni hitta på en dag som denna? snön tar iallafall kål på mig, fötterna blir blöta å byxorna blir blöta å de är kallt, förstår inte hur folk kan tycka om vintern men jaja, de är som det är. ska försöka göra lite läxor nu så ha de så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0