skit nationella!

Haloj, sitten er nu i skolan å har haft nationella prov i engelska å de gick inte bra alls å sen att de är en jävla kärring som vaktar provet gjorde de inte bättre, hon stressade som fan när de va en kvart kvar sa hon de sen sa hon att de bara var 8 miunuter å sen 4 minuter, men hallå jag kan faktiskt kolla på klockan själv, å sen när vi hade hörprovet så fick jag inte ens skriva klart för hon sa att man bara fick en minut på sig efter att bandet va slut, så jag vart jätte grinig för jag inte hade skrivit klart men erica fick skriva klart. skitlärare!

Igår åkte jag till huddinge å "umgicks" om man kan kalla de för de med markus å wille. dom satt å spelade WOW å jag låg i sängen å kollade på tv sen åkte jag hem vid 11, idag ska jag träffa min sötnos också. får se vad vi hittar på med de lär bli de vanliga;) väntar nu på engelska lektionen, jag har fått nog med engelska om jag ska vara ärlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0