Sovdag imorn?

Bror min var över en stund idag å rakade sig, tack gode gud han såg ut som en gammling, han såg genast några år yngre ut:P jag flörtade även till mig sol pengar så jag gick ner till centrum å solade 15 minuter. asså de är helt sjukt att fräknarna ploppar upp så himla fort, jag behöver bara säga sol så ploppar dom upp, undra hur jag kommer se ut efter en vecka på Playa del ingles, kanske som en prickikorv?

Imorgon är det studiedag å de är så skönt för då kan jag sova ut. elelr jag kanske inte ska säga så för jag lär ju vakna typ 8 iallafall å vara klarvaken, de är ju så typiskt.

Får se vad jag hittar på ikväll, om viktor kan pker jag nog hem till han å latar mig, vad ska ni hitta på?  /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0