Torsdag

Är förkyld å kanske har feber, vet inte riktigt. har vart hemma typ hela dan eftersom jag slutar skolan tjugo över 12 på torsdagar, sköönt om man har nått att göra efter de. råkade hugga mig med kniven lite lindrigt när jag skulle göra mat. hamburgarna satt ihop å jag skulle ta en kniv å sära på dom å sen gick de så fort när dom släppte satt kniven for in i handen, tur att de inte va köttkniven. sista bajen matchen kommer inte visas på söndag för ALLA matcher går samtidigt satt dom har inte kanaler satt de räcker, orka inte ha dom på olika dagar satt man har chans att se matchen! de är ju endå den sista för säsången. nej men nu har jag aldeles för tråkigt för att skriva, kommer inte få nått kul skrivet iallfall. ha de bra Puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0