ångest

Trött jag blir på folk ibland, speciellt folk som är otrevliga av ingen anledning. Jag tycker inte om dig å du tycker antagligen inte om mig heller av någon anledning, har knappt pratat med dig så jag förstår inte vad ditt problem är. skitsamma, vill du sjunka till dagis nivå så gör de gumman;)


Har vart i skolan idag å dagen har gått ganska snabbt ändå, å de är ganska skönt. Jag känner inte för å träna idag men jag måste de, att inte ha nån lust är ingen bra anledning till att skippa träningen å de är ändå snart uppehåll i en månad så de är väll bara att träna på.
Jag vill slå vågen också för den visar några kilon för mycke! folk säger att de är bra. men jag förstår inte vad de är som är så bra att gå upp typ 3 kg satt de tillåmed syns. jag vill inte vara där jag va förut så jag får hata vågen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0