ett gott skratt förlänger livet

Om du var ett hav vore jag en våg
Om du var himmelen skulle jag ha vingar
Om du var ett regn hade jag vart hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna ville jag va' vinden
Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns



Igår följde jag me Jessica till Towe för Towe hade fyllt år så hon bjöd på middag, gott var det å man fick skratta lagom mycke eftersom de va Freaky friday tema å man skulle ha på sig kläder man aldrig skulle sätta på sig. Vi va där nån timme sen drog jag å Jessica till Älta ett ta där Sussi bor. va där i typ en timme sen åkte jessica å Erica till tyresö på nån fest, jag hoppas de å stannade kvar hos sussie tills dom skulle dra så vi tog sällskap till slussen. jag va väll hemma lite innan 12 sen väntade jag på att Sötnosen skulle höra av sig men han va lite glömsk så jag ringde han vid tre å då sa han att jag kunde börja åka.
Tur med t-banan kan jag ju säga att jag inte hade, när jag kommer till t-banestationen så står de 25 minuter. KUL! aja när t-banan väl kom skulle jag åka till gamla stan där sötnosen va. men han ringer mig när jag är i medis å säger.

- Min t-bana går om 3 minuter, nästa går om 30 minuter å jag orkar inte vänta.
då vart jag lite tjurig å sa att han va dum om han tog den, för vadå. ska jag stå å vänta på t-banan själv i 30 minuter i gamla stan, å så sa jag att han antagligen skulle somna om han skulle åka hem innan mig, men de höll han inte med om. sen nån minut senare ringde han upp igen å sa, nu missade jag min t-bana.... med flit.
de va ju snällt, då slapp jag ju vänta själv iallafall. även fast han inte hade velat vänta så länge, fick ju övetala den jäveln.

Idag händer inte mycke alls, ser ialalfall inte ut som de. kommer säkert bara vara hemma å kolla matchen, får se vad sötnosen ska göra sen ikväll, kanske kan åka till han om han vill att jag kommer. men jag lär inte vänta till 3 inatt igen om de nu skulle bli så sent. aja., Ha en trevlig kväll /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0