Hallå hela pressen.

har varit uppe sen kvart över 8 idag för jag vart väckt då av petta å han frågade om vi skulle åka till länna å kolla lite fotbolls saker. så jag klev upp ur sängen å gjorde iordning mig. men dom öppnade inte 10 som syrran sa utan 11 så vi gick till rusta å eko å drog ut på tiden. vi satt i massge stolar i typ 15 minuter på eko å de va fan skönt, förutom när den masserade på mina knutar i ryggen, de gjorde ont faktiskt!

Sen ska jag till Sötnosen efter han slutat jobbet typ. vi lär väll inte göra  nå specillet, typ kolla på film som vanligt å sen läggga oss i sängen å se ytterliagre en film å somna till den.

En sak till. Ljudet till datorn fungerar typ inte. vet inte varför för sladdarna sitter i med musiken vill inte höras. höjer man på högtalarna så hör man att dom ska fungera, men ljudet vägrar komma fram. Jag blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0