ska ni hitta på idag?

Va hos viktor till kvart i 12 imorse å sen åkte jag hem å satte mig vid datorn. har inte gjort nånting idag. bara tagit de lugnt. ska antagligen träffa angelica sen. får se vad som händer på den fronten. Det är så grymt kallt ute nu å de är regnit å tråkigt. kan inte sommarn komma tillbaka å göra mig brun? åker ju om typ 36 dagar till canarieöarna i en vecka med familjen så de kommer väll bli trevligt FÖRUTOM att syskonen ska tydligen tävla om vem som kommer supa mig under bordet. kul å åka då när man vet att dom kommmer försöka få mig att däcka nån gån under resan. eller kanske hela resan? men en sak är ju posetivt iallafall om man ska dricka. man behöver inte bela själv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0