Tillbaka;)

Hallå där. nu har jag fått hem datan satt nu kan jag kanske skriva lite oftare. Det har inte hänt nånting sen sist typ. Laserdomen med laget va skit kul å de gick faktiskt bra för mig. sista omgången vart jag rank 1 av 18 så de är inte illa:P Har ju lov nu också å de är skönt att inte ha nå tider till skolan att passa. i måndags var jag med jessica typ hela dan. vi gick i farsta å kollade lite å tog en fika sen gick vi hem tull mig å så hyrde vi lite filmer å kollade på dom sen gick vi å la oss. sen har jag sovit hos viktor från tisdags tills idag så de har väll som sagt inte hänt så mycke,

Bajen vann idag också å de va ju kul de eftersom dom är så jääävla värdelösa. matchen innan mot geffle där bajen förlorade med 3-0 va ju fan pinsamt. tur att jag inte såg matchen! Imorgon ska jag försöka åka ut till länna om jag får med mig någon. ska köpa inomhus skor och benskydd för de behövs verkligen. Har inte så mycke mer att skriva så jag säger hejdå för den här gången då så skriver jag kanske ett lite senare eller kanske imorn Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0