tjurig

börjar kvart över 1 idag å de är den sämsta tiden jag någonsin börjat i skolan, när man vaknar as tidigt så vill man inte bara sitta å vänta, å sen så slutar vi lixom 10 över 4 å de är inte heller en så bra tid. har ingen aning om vad jag ska hitta på i helgen faktiskt får se vad som händer. skulle ha avslutning med laget imorn men vet inte hur de blir med den saken för min del för dom har skrivit i gästboken på hemsidan att man skulle skriva om man skulle me på laserdome men eftersom jag inte har nån data hemma så har de vart lite svårt att sett de så det är typ försent om de inte fixar sig, men jag ör lite smått irriterad över de. Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0