Fredag= sova länge imorn? nej inte för mig inte

Idag gick jag i skolan från 1 till typ 3 för vi hade ingen idrott idag. Har bara vart hemma hittils å suttit i vardagsrummet me mamma å vart lite social. åka till skogås om ett ta å kolla på när mitt lag har match, har inte så mycke bättre för mig, fick me mig malin också så de var väll trevligt med lite sällskap. Jag har match själv imorn å jag hoppas de går bra å att de inte är så jätte kallt ute. Å de är lite jobbigt att matchen är ända borta i nynäshamn för de tar ju ett ta att åkte dit. men som tur är får man skjuts =) Sötnosen skulle höra av sig senare. får se om de blir att jag åker hem till han sen ikväll eller om jag sover hemma. de beror på om han (och jag) orkar gå upp tidigt imorn eftersom jag ska vara i skogås kvart i 1 imorn.

Vad ska ni göra i helgen då? /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0