gjorde ni nnått speciellt i helgen?

Tänkte skriva ett kort inlägg om helgen. I fredags sjukanmälde jag mig ifrån skolan för jag skulle hinna fixa mig å så till tjejmiddan. de låter kanske sjukt att jag stannar hemma för en sån sak men om jag inte hade gjort de hade jag knappt hunnit duschat inna jag skulle mött upp lite tjejer i medis. Efter att jag mött upp tjejorna i medis så begav vi oss mot ekerö. 25 minuter med buss från brommaplan å sen fick vi gå 15 minuter typ för att komma till emilia. Hon bodde verkligen jätte fint och jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte va lite avis. Om jag ska beskriva kvällen så kan jag skriva.
- ölspelet
- "Jag har inte" leken (sex frågor)
- Middag med enbart 10 tjejer.
- Bad i jacuzzi
- Dans
De va en rolig kväll faktisk. bilder kommer sen när jag fått lite bilder. de kan ju ta ett ta.


I lördags gjorde jag typ ingenting. va hemma tills klockan va kvart i fem, då jag sprang ner å köpte mig en ny telefon. efter lite om å men så vart de en sony ericsson k8101. sen gick jag hem igen å sen vid halv 7 kanske? fick jag ett sms av jessica å då gick jag hem till henne å kollade på en film, kommer inte ihåg vad den hette, men de va nått med fotbollshuliganer typ, den va helt okej faktiskt. sen efter filmen åkte jag hem till viktor som hade somnat innan jag kom dit, samma sak som han gjorde i fredags. första gången jag hade användning av nyckeln., hade jag inte haft den i fredags hade jag varit jäääävlig sur på han för då hade jag fått åka hem igen vid halv 1 eller vad klockan va. jaja nog med de. Sitter i skolan nu å har tråkigt, har träning sen, så får se hur slut jag är efter den träningen, ha de bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0