Godmorgon

Matchen igår gick inte så bra. vi förloade med 2-0 men jag är inte deppig för de, bara lite deppig över att Gullan inte kommit fram än. Min knoge är lite mongo också, den är lite grå/blå å gör ont när man petar lite på den å så är den lite svullen, men de är sånt som hör till fotboll. Vet inte vad som händer idag, Får se om jag åker hem till sötnos om han orkar de, men jag förstår om han inte gör de. De är bajen match idag också mot elfsborg. hoppas verkligen på seger men jag hoppas inte för mycke! Sitter nu i skolan å har gjort de sen 10 i 9 är jätte seg i kroppen å jag vill bara gå hem men de kan jag inte göra för då hamnar jag efter troligtvis. Aja, ska väll fortsätta med att försöka lära mig min del i bockarna bruse. ska läsa upp de för klassen å visa sagan med lerfigurer jag å Ida har gjort. Ni får ha en bra dag /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0