Godmorgon

Igår åkte jag hem till Viktor igen, har varit hos han ganska mycke nu, men jag trivs hos han, sen om folk ogillar de får dom säga de. Vi kollade på tv å han gjorde mat, de va lite kul faktisk. Jag vågade på att smaka hans spagetti å köttfärssås, å de funkade att äta :P  Sen la vi oss i sängen vid 9 å kollade på philip å fredrik (jag tror de va vid 9 iallafall) å sen när de typ va slut somnade vi (iallfall jag). Gick upp med sötnosen idag grymt tidigt för jag började klockan 8 å jag skulle hem innan å fixa lite. sitter nu i skolan å har gjort ett läxförhör. Vi skulle kunna alla europas länder å huvudstäder, men jag nöjde mig med att bara lära mig länderna för de är helt omöjligt för mig att lära mig både och.

Imorgon har jag träning, de va länge sen jag tränade nu, typ 2 veckor, men jag har haft lite matcher. Jag tycker de börjar bli tråkigt att träna ute nu för de är kallt å regnit. då tappar man lusten att träna, iallafall jag.

Ni får ha en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0