hejsan hoppsan

Har inte haft nått internet på hela helgen å nu får jag inte ens igång datan så de är skit, jag som är van att ha en data varje gång jag inte har nått att göra. å nu kan jag inte ens gå in å kolla när bussen går lixom, är så jävla arg. nån som vill skänka en data till lilla mig? I fredags tgräffade jag issa, de va trevligt, vi hyrde film å köpte godis. Vi kollade på dumpad å den va lite rolig faktiskt. åkte hem vid halv 11 tror jag å sen somnade jag vid 12. i lördags  gjorde jag inte ett piss. låg i sängenhalva dan sen åkte jag hem till jessica å käkade middag sen gick jag hem å sov typ. sen igår så hade jag match å den vann vi. första gången på länge jag har fått spela ute å de va ganska jobbigt. dels för att jag inte riktigt vet hur jag ska spela eftersom jag står i mål i vanliga fall. men jag vart iallafall anfallare å de gick väll sådär. höll på att göra mål men den jäveln ville bara inte in, den räddades på mållinjen av en back.

Sitter nu i skolan å tråkar. hoppas dagen går snabbt. har träning sen ikväll också får se hur de går, har lite ont i vissa kroppsdelar :P Ha en bra dag /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0