helgen

Matchen i fredags gick bra. vi vann med 4-1 å jag va helt slut efteråt så jag gick hem å decka direkt typ, hade ont i hela kroppen. Sen vart de sös vid 3 tiden, åkte in med syrran, orkar inte skria vad som hände men jag kan säga att de hade vart knivbråk i skogås. i lördags va jag med angelica hela dan typ. hon va bakis, så vi degade bara i min säng typ. sen vid halv 6 åkte hon hem. sen kom brorsan över på middag å skulle säga grattis till  mig å sen så åkte jag hem till viktor å dega. vi kollade på licenst to wed som jag hade tagit med mig å jag skrattade lika mycke då :P igår (söndag) hade jag match mot ösmo med 93orna, vi förlorade med 1-0 så den matchen glömmer vi. idag är de bajen match å PETTER BYTER KLUBB IDAG :( till nån hollänsk klubb har jag för mig., jag känner på mig att de inte kommer gå lika bra för bajen nu eftersom han är en bra mittfältare å har vart grymt bra i år, men jaja de finns inte mycke man kan göra åt saken, Har svenska nu, men jag har rast, börjar väll snart så jag sätter väll punkt för mig nu. Ha de bra /trollungge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0