lite frågor

snabbfrågor taget av Emeloiisan (VART HAR DU TAGIT VÄGEN?)

Namn?
Tina
Kallas? Trollunge
Piercings? Ja, i naveln
Tatueringar? Nej, men vill ha
Har du långa naglar? Lite halft, men jag biter på dom då å då
När grät du senast? Vet inte, men typ 2 månader sen tror jag
Längd? 164 cm typ
Har du någon fobi? Spindlar å sånt
Sjuk humor? Kanske de:P
Gillar du era grannar? Vissa
Värsta känslan? ensamhet
Vad vill du helst ha nu? ett glädjande sms
När kräktes du senast? de va ett ta sen när jag va sjuk, kommer inte ihåg när
Vad tycker du är äckligt? När folk röker
Hur svarar du i telefonen? Hej de är tina eller hej
Har du varit kär i någon? ja de har jag
Är du en bra flickvän? De vet jag inte, får väll hoppas de
Somnar du med tv:n på? Nej, förutom när jag är hos viktor då han vill somna med tvn på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0