Magont å ryggont på natten är inget att hurra över

Matchen igår gick åt helvete för min del, men dom i laget tyckte jag gjorde en bra match tydligen? hallå vad är de för fel., de va min sämsta match någonsin. Träningen idag är inställd. SKÖNT! slipper man de. Jag somnade runt 11 igår å vaknade för ja ghade ont i ryggen å magen. jag låg vaken å kved å sen gick jag upp å tog en värktablett, jag låg ett bra tag å tyckte synd om mig själv tills jag somnade å på morgonen va magverken över å ryggen va lite bättre. får se vad jag hittar på idag då nu när träningen är inställd. får se om sötnosen vill träffa mig så kanske jag åker hem till han eller nått. men nu börjar min engelska lektion så  hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0