No boy can make me feel like you

Gårdagen vart väll halvbra. vart typ fest efter ett ta men festen dog efter att en sprängde högtalarna, smart att höja ännu mer när de redan är skit högt. sen vid 2 kanske kom sötnos skit full med mange, de va lite kul faktiskt men vart lite smått irriterad men de går vi inte in på :P

Har spenderat dagen hos viktor, sötnosen va full när han vakna typ å han va vääääldigt sliten, jag tyckte inte synd om han å han fick skylla sig själv sa jag å han höll me :P vi låg i sängen ett ta å sen gick vi ner å hyrde lite film, så vi har suttit å kollat på film, å kollat sverige matchen som sög något rejält faktiskt. Svenska landslaget är inte något att hurra över, någon som håller me? Skulle egentligen träffat Jessica på kvällen men jag orkade inte resa på mitt feta arsle, å jag ska upp tidigt imorn för jag har match så jag ville inte att de skulle bli så sent. FÖRLÅT!

Har ni gjort den här lördagskvällen då?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0