SKIT!

Igår gjorde jag nog mitt största misstag. å de va att ta hem Viktor till  mig. Alla va skit fulla här hemma å skämde ut mig å sen tycker jag dom va otrevliga, även fast de va på skämt, å de va inte bara jag som tyckte de. så jag förstår om han inte vill komma hit igen. De va meningen att jag skulle till han igentligen men han ringde upp å frågade om han inte kunde komma till mig istället. aja gjort är gjort å jag hoppas han gillar mig ändå.

Idag ska jag hem till farmor på middag, hennes man fyller 66 å han ska firas med god mat. Kanske åker hem till viktor sen efter middagen, men de beror på om han orkar å om de inte blir för sent. aja sätter punkt för mig där men ni får ha de så bra denna söndagen ;)  /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0