stressdag imorn!

Nu är fotbollskläderna på och skorna nerpackade, ska snart åka å träna i de kalla vädret, men jag hoppas jag överlever. Imorgon blir det tjejmiddag för min del, kommer åka till ekerö efter skolan å de blir en stressad dag för mig eftersom jag inte slutar förns kvart i 4, jag kommer få springa hem å duscha å sen slänga på mig kläder å åka mot medis där jag ska möta upp bla sussie. kommer inte ens hinna fixa mig, men de får jag väll göra där., hade inte ens några kläder tills imorn, men jag sprang över till grannen å lånade kläder så de får duga, jag va faktskt inte ens förberedd på att de skulle vara cocktailtema, ska springa förbi nå affär också å se om jag hittar nå billigt imorn innan skolan.  Vad ska ni hitta på i helgen då? aja ska dra om ett ta så jag skriver väll mer på lördag om fredagskvällen eftersom jag intehinner klämma in ett inlägg imorn. men ha de så bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0