UNDEBART, men kort

Träningen idag gick förvånadsvärt bra faktiskt. De visade sig att jag kan nicka å att jag kan skjuta, men de kanske bara var för idag :P Har inte haft nån målvaktsträning på ett ta nu å jag känner att de kanske skulle vara bra, får fråga nästa träning kanske om jag kan få några skott på mig satt jag inte kommer ur målvaktsrollen, men vem vet, jag kanske blir målkung om några år. Nej usch, jag VILL stå i mål!


Det känns som om jag inte träffar människor längre. Alla försvinner på sina egna äventyr. Som dig Emelie. Dig ser man aldrig å man hör aldrig något från dig. Vart tog allt vägen vi hade? i 3 år va vi med varandra dygnet runt, men nu när vi började på gymnasiet har allt blivit så himla annorlunda, å jag tycker de är jätte tråkigt. Det är ofta man säger att man ska ändra på de å att man ska träffas oftare, men de händer aldrig.
Visst, jag kanske inte ska sitta här å säga att alla försvinner, för de kanske är jag som försvinner? Det kanske är jag som är felet, jag vet inte. Jag har haft mycke med fotbollen nu ett tag å jag åker ofta hem till viktor, men de är ofta för jag inte har nått annat att göra. då kan jag likagärna åka hem till han å gosa. men de kanske är fel av mig. jag vet inte. Aja Skit samma de blir kanske inte bättre av att jag sitter å skriver massa skit här, men jag va bara tvungen att få skriva av mig lite.  Ha en bra kväll /troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0