5 sömnfria nätter....

nu är sjuklingen tillbaka lite vid datorn, har inte alls haft ork att sitta vid datorn då jag inte alls har mått bra. mår inte  bra nu heller men de är lite bättre nu än vad de va för några dagar sen. har inte alls kunnat sova dom 5 senaste dagarna. dom två första dagarna vaknade jag MINST en gång i timmen, sen dom tre andra dagarna har jag inte kunnat sova nånting. mycket av de tror jag beror på att jag har varit täppt i näsan å måste då andas med munnen. problemet är då att hela munnen å halsen blir torr så då har jag svårare att somna, har även fått ondare och halsen har blivit tjockare efter att jag har varit torr i käften, så de är jävligt jobbigt. får hoppas halsen blir bättre snart för jag orkar inte gå å va hungrig hela tiden. har gått ner typ 3 kg, vissa kan ju tycka att de är bra att gå ner 3 kg utan att behöva träna men så är det inte. för de är inte kul att de ska kännas som om man svälter sig själv. jag vill ju äta men de går ju inte. igår tillexempel käkade jag typ en slev pasta (knappt de) med gräddsås å lite bacon. va typ halv mätt i 10 m inuter sen vart jag ju hungrig igen.

orkar inte älta mina små problem för de känns som om jag skriver i cirklar men ha de bra så skriver jag när jag orkar ha de bra /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0