en solig förmiddag

igår hade jag alltså feber, de kändes som om jag solade mitt ansikte för de typ brände lite, men jag vaknade upp å febern hade försvunnit (tror jag) jag kanske har lite feber trots allt men jag orkar inte ta tempen. Idag har jag å mamma tagit en lång promenad i solen. först gick vi från skanstull till sös där hon skulle göra mammografi å de tog typ 15 minuter, sen gick vi tillbaka till ringen där vi kollade runt lite och från ringen (skanstull) till slussen gick vi. vi försökte hitta nå trevligt fik eller mat ställe men vi hittade inget, så de slutade med tacobar i slussen, jag å mamma delade på en taco tallrik och så tog vi en varsin cola. maten va god och det va jävligt skönt att sitta ner efter den vandringen. förstår inte hur de kan vara så jävla mycke folk ute vid den här tiden. jobbar inte folk? eller går i skolan? de va ju typ proppat med folk ute.

Snart är det lov och de kommer bli så himla skönt! ha de bra i de soliga vädret nu, /Tina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0