en trevlig helg

Nu är helgen över och jag har lov. i lördags åkte laget ut på blidö för att ha en kickoff, de va riktigt trevligt med tävlingar, lekar och bastu å badtunna på kvällen, de va ett riktigt stort plus att vädret va fint i lördags.  igår åkte vi hem och då åkte jag direkt till farmor där de va middag. de va som monogolisk buffee så man fick ta de man ville ha å steka själv, de va jätte gott. sen efter farmor åkte jag hem till viktor. han har klippt sig å är jätte sööööt. en riktig snygging om jag ska vara ärlig =P förut va han lite som guldlock å hade långt hår :P

vädret är underbart och jag hoppas de håller i sig nu ett ta framåt, behöver lite sol känns de som, nu när de har varit vinter så länge:P

har inte så jätte mycket mer att säga, så ha de bra /Tina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0