läkarn imorn

Igår efter maten åkte jag hem till Viktor, de va över en vecka jag träffade han sist så de va på tiden att jag va så pass pigg att jag orkade. han är ju också lite småkrasslig nu å har även ont i knät så han va hemma idag å de va jätte skönt. igår kollade vi iallaflal på forrest gump och den va helt klart sevärd. alla har väll redan sätt den men jag är ju lite efter, jag kan ha sätt den men inte kommer ihåg. efter filmen gick vi direkt å la oss å jag somnade direkt. idag har vi inte gjort nånting typ. käkade frukost vid halv 12 å sen har jag legat i soffan å degat, kollat på rob and big och skrattat lite så att tårarna rann, de gjorde även viktor. så vi hade en liten rolig stund tillsammans iallafall :P

Imorn blir det att jag går til läkarn eftersom hon itne va där igår. sen ska jag till min praktikplats. får se hur mycke jag orkar, annars så får jag gå hem om jag inte orkar hela dan, sen på kvällen ska jag till skogås å kolla när laget har träning å sen eftre de blir de raka vägen hem och kolla på fotboll. hammarby spelar mot göteborg. får hoppas på vinst för bajen även fast jag alltid tror dom ska förlora för dom varit så värdelösa i starten, men får hoppas de har vänt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0