typiskt

Nu ´är jag mycke piggare än vad jag va förut, men jag har fortfaranade ont i benen när jag står upp, och är även ganska trött av mig. va ju hos läkarn igår och lämnade blodprov och skulle tillbaka till läkarn idag för att kolla på svaren från blodprovena så jag gick upp klockan 7, va hos läkarn klockan 8 å då får man höra att Berit inte är där. KUL!! då har man gått dit i onödan. hon är inte där imorn heller så jag får gå dit på torsdag när hon kommit tillbaka.

Bajen tog ju sin första seger igår å de va verkligen på tiden, har nästan tröttnat på att kolla på bajen matcherna eftersom dom har spelat så dåligt. men eftersom jag är bajare så blir de automatiskt att jag kollar på matcherna. men de hör väll till att tycka sitt lag är kasst ibland eller? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0