vill bli frisk!

Är fortfarande inte frisk å halsen bara värker när jag sväljer. va hemma hos Jessica från typ 2 tiden tills nu. va hängig under hela den tiden å de ända jag fick i mig av påskmaten va 3 köttbullar, ett halvt revbenspjäll och tre mosade potatisar med smör, så jag lär väll bli hungrig snart igen, men känner att jag knappt vill äta för de är inge gott när man knappt kan äta maten. blåsorna gör ot om de skulle komma lite mat på dom å sen har vi ju halsen då.

tackade nej till matchen på måndag å de känns inge bra. har varit borta från fotbollen i två veckor nu och de är aldeles för lång tid tycker jag, vill börja spela igen! vad har jag gjort för att försäna att vara sjuk i en månad? jag som inte brukar vara sjuk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0