24/8

idag var det första riktiga skoldagen då vi hade lektioner. första lektionen va klockan 8 som va engelska B. jag kommer typ inte klara den kursen käns det som, tycker redan de är jätte svårt lixom. vi fick göra ett test. får se hur många poäng jag får på de haha. vi kommer ha nationella prov i de också och de ser jag inte  fram emot! kommer ju även ha nationella prov i svenska B och de tror jag också blir svårt för mig, för jag är inge bra på att skriva texter! efter dagens lunchrast hade vi samhälle med christina Hanson och jag kommer tröttna på henne. tycker de är en jobbig lärare, och det är inte bara jag som tycker så! men man får väll stå ut i några månader med henne...

snart börjar praktiken också. exakt 4 veckor och jag  funderar på vart jag vill praktisera, om jag ska byta ålder. jag har ju bara praktiserat med barn som är 2-3 år men de käns inte som om de är min grej riktigt att jobba med äldre barn så jag undviker de så gott de går. jag skulle nog tycka de va intressant att jobba på någon särskola men jag får ju typ panik om jag inte fattar vad personen vill och då känner jag mig bara dum. men de skulle va bra om jag praktiserar på en särskola eftersom jag tror att jag vill bli nått med personlig assistent efter skolan, har funderat lite om man ska gå nån kurs/utbildning efter skolan. de tycker jag verkar intressant.. men får se hur det blir med de!

idag är de bajen match å jag tror de är mot gefle borta och de blir nog en svår match, men får hoppas dom vinner för en gångs skull!

ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0