dagen före fredagen

hallå där. sitter i bh å trosor och funderar på vad jag ska hitta på idag. jag har kommit fram till följande ;) jag ska ner till centrum vid 1 tiden och kolla runt lite, eller mest efter ett "bälte" så man inte behöver se allt för tråkig ut om man bara har ett långt linne å leggings på mig. sen ska jag säga hej till syster som jobbar. (hoppas hon har med sig mockarutor :D ) sen ska jag väll hem, äta något, å sen vid halv 6 går min buss mot skogås där jag ska träna! det är en tidig träning idag och det är skönt, för då slipper man vänta en hel dag, å sen va helt slutkörd klockan halv 11 när man kommer hem..

imorse när jag skulle göra frukost skulle jag ta fram rostbrödet, men de kunde man ju inte äta för de va gammalt, nehe vad ska man hitta på då da tänkte lilla jag.. jag kom på att man kunde göra gröt så jag tog fram havregrynet och hälde i allt som va i "påsen" för att de va typ slut. när jag ska knöla ner påsen i papperskorgen känner jag att jag slår i nageln typ så den viker sig. TACK FÖR DEN!  jag började blöda under nageln, men den lossnade inte, så jag vart jävligt öm å de sved ett ta men nu är de bättre, de gör bara lite ont om man "vickar" på nageln. ajajajaj, de va inte skönt faktiskt.

aja nu ska jag sluta tjattra, ha en bra solig dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0