=)

Godkväll blir de nu... träningen idag gick väll helt okej tror jag. från att inte få spela till att han verkligen vill att jag ska stå är väll ett bra tecken? så nu har jag match på söndag så då är jag typ med laget hela dan <3 de gör mig glad. nått som inte är lika kul är att mina handleder inte är bra, utan  de har blivit värre, men jag får skylle mig själv när jag sitter som jag gör på stranden, hade jag vetat att jag skulle få såhär ont hade jag nog ändrat ligg/sitt stil faktiskt.

imorn ska jag övningsköra och får hoppas det går bra! kanske måste börja läsa lite i körkortsboken nu när jag har kommit lite längre och börjat köra på vägen. på kvällen är de släkt middag typ på skanskvarn vid gullmarsplan, de är förmodligen Stig som bjuder, han som fyller år. hoppas de är bra mat, men de borde de vara faktiskt, kommer få dåligt samvete om de är jätte dyr mat, men han får väll skylla sig själv isånafall? :D efter middan har jag inga planer alls. Issa kommer nog hem på kvällen, får hoppas hon orkar ses en liten stund om hon orkar de, och om hon ens kommer hem imorn kväll.

nej men nu har jag inge mer att skriva, men ha en bra kväll /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0