flaten

godmorgon! gick upp för typ 40 minuter sen ungefär, de e välll typ de tidigaste jag har gått upp de här lovet? dagens  utflykt blir till flatenbadet med Jessica, de va ett ta sen man va där och jag tror de kommer se ganska tomt ut nu när dom tagit bort hopp"tornet" jag har inte varit där sen dess tror jag.  sen får jag se va jag hittar på ikväll!  =)

min käke är fortfarande efterbliven efter träningen igår, en boll studsade upp på hakan så käken vart helt cp, kunde knappt äta igår när jag kom hem. det går säkert inte göra något åt saken, så jag får ha ont tills de går över. nu så ska jag börja göra mig i ordning, typ sätta på mig bikini och packa ner handduk å underkläder i en väska. skriver nog när jag kommer hem sen. ha en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0