första dagen i skolan

har inte skrivit så mycke nu på två dagar men de e för de inte har hänt så mycke.. skolan har iallafall satt igång nu och jag vet inte om jag ska säga att jag tycker de e kul, jobbigt as tråkigt. de är säkert alltihoppa, de märker jag om nån vecka säkert. skolan har gjort så att vi ska byta schema varje vecka å de tycker inte jag om.. jag tycker om när man har samma rutiner i skolan och när man lär sig schemat utantill så man slipper vara osäker när man börjar. men de kommer väll bli bra tillslut förmodligen!!

hade träning ikväll och den gick förjävla dåligt. ingenting gick som de skulle och jag kände mig värdelös, får hoppas jag spelar bättre på lördag då jag har match. jag och sussie åkte även tidigare ifrån träningen idag. så jävla dåligt gick de för mig. då kanske ni förstår att jag är besviken på mig själv.

imorn går jag inte en vanlig skoldag, utan min mentor ska gå igenom varje kurs vi har så jag slutar senast 2, och börjar klockan 9. jag ska även försöka löpa lite innan skolan börjar. får hoppas jag är morgon pigg.  jag hade aldrig gjort de om de inte va för att jag känner mig tjock som en ko. får hoppas jag går ner några gram så jag blir nöjd med mig själv igen, men de blir jag nog. måste bara peppa mig själv till saker och ting. nu ska jag dricka min mjölk och gå å sova om typ 1 timme eller nått.

godnatt /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0