fredag+lördag

igår va de fredag och de vart en väldigt lugn och skön kväll för min del! tjugo i 9 åkte jag mot gubbängen för att möta kusinen. vi handlade dipp och glass, och sen åkte vi hem till henne i tallkrogen. vi kollade på lite på hennes semesterbilder, och de tog en evighet kändes de som. så himla mycke bilder :D sen datte vi oss i soffan och började kolla på filmen i love you man. filmen va väll helt okej, men den hade kunnat vara lite roligare. åkte hem vid halv 1 ungefär och va hemma kvart i och då gick jag till sängen direkt å sussa kudde. de va skönt de! 

idag har jag match och jag kan ju inte säga att vädret är de roligaste, blött och eländigt. kan inte säga att de är till någon fördel för mig iallafall eftersom jag står i mål. får hoppas dom inte kommer till nå avslut för att underlätta för mig =P efter matchen kommer jag nog åka hem till viktor. men får se hur de blir med de. 
ha en bra dag /Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0