friday night

hejsvejs i lingonskogen! igår va de en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap, även fast de kan bli ganska högljut (?) när de är släkten man är med. jag käkade fläskfilé med stekt potatis, med tsatziki och bearneassås, superduper gott va de kan jag lova! efter att ha suttit på skanskvarn i ca 2,30 timmar fick jag skjuts hem till viktor av farmor, TACK! satt på krogen i västertorp ett ta innan vi drog hem till viktor i örnsberg..

idag är det bajen match och jag tror på torsk men man kan ju hopppas att de blir de motsatta! hade velat gå på matchen eftersom jag inte varit på nån i år men folk har inga pengar tydligen, så jag får kolla hemma, och de går lika bra, inte samma drag bara ;) imorgon har jag match så resten av dagen/kvällen blir nog lugn, å de är skönt,.

ha en bra lördag! /Tina

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0