glader =)

Nu är jag hemma efter lite filmmys hos malin, skönt att man bor nära så de bara är  att knata hem när man börjar bli lite trött =P vi kollade på den nya wallander filmen "tjuven" och den va väll helt okej, har sätt bättre filmer faktiskt, men de är sällskapet som räknas ;)

idag vid 5 tiden åkte jag till skogås å träffade sussie från laget, vi gick ut å sprang och de va lite jobbigt i slutet, men man blir så lycklig efteråt för att man tog sig i kragen å löpte dom där kilometrarna. vi träffade på julia också mitt under ett varv, så vi fick sällskap av henne lite =)

imorn är de match mot Djurgårn så de är lite pirrigt eftersom dom leder serien å vi torskade mot dom förut, så nu är vi sugna på revanch! har bara en lite jobbig dag imorn. börjar 8, slutar 5 å ska vara i skogås halv 6, så kommer inte hinna hem innan å ta de lugnt, hoppas de inte tar på mina krafter!

nej men nu så ska jag hoppa i säng. ha de bra, sov gott /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0