imorn är de fredag

Åkte hem till viktor igår vid halv 4 kanske. vi satte på en film å gick å la oss i sängen. de skulle tydligen vara en drama/komedi, men den va inte alls rolig å den va så jävla långtråkig, så efter kanske halva filmen stängde vi av. sen låg vi å busade i sängen lite.. å nej vi hade inte sex! hans pappa kom in halv 8 å sa att maten va klar, haha viktor trodde att hans pappa trodde att vi gjorde "någonting annat" haha värsta kul :D

när jag åkte hem från viktor idag åkte jag förbi stan en snabbis, gick in på JC, men dom hade inga byxor som lockade, och så gick jag in på Carlings, dom hade ett par som lockade, men den största storleken dom hade va typ 26, å jag hade för stor rumpa för dom byxorna så jag får helt enkelt leta vidare... suck å stön! kommer fan aldrig hitta ett par byxor som passar!

ikväll har jag träning igen, och vi ska springa igen å de är nått jag inte ser fram emot. men de andra ser jag fram emot! är hemma runt halv 9 kanske om jag inte får skjuts! ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0