löööördags mys

igår åkte jag å jessica som sagt till flaten och va där typ hela dan.  mattias å co kom dit och även cissi. trevlans med lite sällskap. solen gassade på och de vart några dopp för lilla mig =) jessica å cissi drog vid halv 3 typ. jag skulle egentligen följt med men stannade kvar ett ta till å de va mys! skönt å bara ligga på stranden med roligt sällskap. vi åkte hem vid typ 4 och efter de vart de bara lugnt för min del. straxt efter 6 gick mamma jag å petta ner till new castle in eller hur de stavas, för att käka middag. jag beställde  file oscar med potatisgratäng, jag vart besviken på maten då köttet va torrt och de va som tuggumi. så de vart mest att jag åt potatisgratängen.

efter de åkte jag hem till viktor där vladde å mange också va, dom spelade lite fotbolls spel och vid 9 tiden gick jag å viktor ner till affärn för jag ville ha nått att äta på, tjock som jag är! de vart en tidigt kväll för oss. gick å la oss vid typ h alv 11 eller nått kanske, men de va skönt. vaknade skit tidigt imorse, men somnade om en stund, skönt! nu är de aik match så ska väll kolla lite på den, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. imorn blire iallafall flaten igen MYS!

ha de bra /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0