lördag

Godmorgon.. nu har ajg börjat vakna till liv igen, me är fortfarande jätte trött. jag gick å la mig halv 1 tror jag och somnade på direkten.. SKÖNT! men vart väckt typ halv 10 av sms... som vanligt haha, men somnade om och sov i ytterligare 2 timmar typ.
till frukost åt jag havregrynsgröt med äppelmos å mjölk <3 de ända jobba med att man äter gröt är att man/jag blir så jävla konstigt mätt av de, blir nästan spyfärdig.. även fast jag inte äter så mycke, brukar bara göra en portion och blir typ mätt på halva.. konstigt dedär!
Idag har jag ingen aning om vad som händer å sker. de ända jag vet är att vädret SUGER och att jag inte hoppas på regn!
ska ni hitta på en lördag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0