matchtime

de vart en irriterande natt för mig. jag gick å la mig 10 i 12, men kunde inte somna. men när jag väl somnar typ över en timme senare så klampar mamma in i rummet kvart över två för hon vill ha en chokladboll. TACK IDIOTKÄRRING. vem fan väcker en för man vill ha en chokladboll? jag somnade iallafall om, men jag fick inte sova vidare inte. tjugo i fyra ringde mattias å väckte mig. han är lite rolig faktiskt, även fast han ringer å väcker en tjugo i 4. efter de fick jag iallafall sova utan att bli väckt, tack å lov.. 

klockan 2 ska jag vara i skogås eftersom vi har match sen, och vi ska äta innan. men de e bra för då slipper man bli rastlös innan man ska iväg!

skriver sen hur de gick i matchen, ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0