min pinsamma morgon

Har haft en rolig, men jääävligt pinsam morgon. träffade mattias å tjockis robin utanför min skola innan jag började och dom va skiiiiiiiiit fulla. shit pommesfrites! när jag skulle in i skolan å gå på lektion så envisades dom med att följa med in. och även fast jag protesterade så gick dom in å skämde ut mig haha., jag går in på lektionen och dom är FORTFARANDE i skolan, har stängt in sig vid toaletterna. efter nån minut knackar de på dörren å där står robin å mattias. robin kommer in men inte mattias, å läraren trodde robin va elev. HALLÅ HAN ÄR 28 Å DYNGRAK, SLÄNG UT HAN! haha nej men vi skriver upp han som elev istället! haha idiot, jag vart av med han tillslut iallafall å de va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0