my day

Jag va ju som sagt i centrum tidigare idag och jag fick med mig dehär "bältet" (eller vad man ska kalla de för) hem. jag vart väll ganska nöjd, de är ju inte ofta jag köper sånt. jag hittde ett jätte fint på MQ men de fanns inte i min storlek, jag testade xs/s men de satt lite för tajt, å de är inte snyggt när de blir lite små valkar över. å sen hade dom m/l å de va för stort..




sen så gick jag förbi syster också, skulle hålla henne lite sällskap så jag gick till donken å käpte en vaniljmilkshake¨och en blåbärspaj med typ vaniljkräm i.  jag vart inte allt för långvarig där för jag orkade inte sitta å vänta på henne. så nu sitter jag här hemma å väntar på att klockan ska bli middagsdax, inte för jag tror de finns nått hemma som jag kan göra men jaja.  Det kom en rejäl skur förut, och det har fortfarande  inte slutat så planen lär vara mysig idag ;) lerig å härlig, så jag lär inte va snygg sen, men de är ju tur att de finns tvättmaskin, och en mamma som tvättar de åt mig :D




kollade nyss i frysen och i skafferiet, men de fanns ingenting jag kunde göra typ. de fanns köttbullar, men inga makaroner, de fanns köttfärssås, men vet inte om jag "får" göra de bara till mig själv, de är säkert mer än en potion i byttan. sen har vi pommes men ingenting att ha till. å inte ens mackor finns. aja får väll äta en grandiosa pizza då.. BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0