pappa

Hur ska man reagera när ens pappa hör av sig efter 10 år och vill att man ska skriva några rader till han så han kan berätta om sig själv? jag vet inte om jag ska svara eller skita i de. på ett sätt är jag ganska nyfiken på hur han är som person, om han har ändrat sig sen sist, om han har fått nå fler barn.. massa såna frågor. men sen blir jag lite osäker också. varför har han inte hört av sig tidigare? jag vill inte svara om jag ångrar mig sen, de känns elakt mot han, samtidigt som de käns elakt att inte svara alls. de är svårt dehär och jag försöker få tips från folk runtomkring för att få reda på hur jag själv vill göra. ska jag ge han en chans eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0