sammanfattning av min dag

  • blivit väckt vid 7 av ett sms
  • somnat om och vaknat vid halv 12
  • fick brottom upp eftersom de skulle komma några å fixa bredband vid 12 tiden
  • ätit frukost
  • gått ner till centrum och kollat på benskydd och målvaktshandskar, utan resultat
  • kommit hem och fått stänga in mig på rummet pga bredbandskillen
  • ska snart hem till viktor


så har väll min dag sätt ut... och kommer se ut lite senare. va ju nere i centrum en stund förut för å leta efter målvaktshandskar, men fan jag hittar inga, jag blir helt galen..
ska snart hem till viktor å sova där. mer än så blir det väll inte. imorn är det tisdag och då har jag match på kvällen,. haha jag ska få spela ute, ialalfall en halvlek och jag är typ jättenervös. jag har ju typ aldig gjort de :O haha men får hoppas de går bra och att jag får hoppa in i målet i andra halvlek!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0