sen träning

Igår var jag som sagt på bio med viktor å de va lite mysigt faktiskt.. vi såg sommaren med göran och den filmen var sevärd faktiskt. jag skrattade ganska många gånger. och även dom andra som såg filmen. efter bion åkte vi hem till viktor och gick å la oss direkt. vi satte på filmen "baksmällan" och jag tyckte väll att den va  helt okej, jag skrattade mer åt "sommaren med göran"  efter filmen låg vi bara  å mös  och sen tillslut somnade jag. han va så söt imorse, när han skulle gå släkte han lampan å smög ut ur rummet för han trodde jag sov och han ville inte väcka mig,. men jag va helt vaken och de tog lång tid innan jag somnade om =P =)

ikväll har jag träning och jag ser fram emot den men ändå inte, de är kul att träna, men de är inte kul nmär träningarna börjar halv 9 å slutar 10, de är alldeles för sent tycker jag. jag är typ hemma halv 11 då och jag kommer förmodligen väcka mamma å petta som ligger å sover precis vid duschen och de lär inte vara så populärt.. men dom får väll stå ut helt enkelt, jag kan inte göra så mycke åt saken! får se fram emot träningen på torsdag, för då är de tidig träning :) nu väntar jag på att maten ska bli klar...
skriver kanske mer senare ikväll..

ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0