skoldag nummer 2

ännu en dag avklarad i skolan och jag är lite seg i huvet även fast vi knappt har gjort nått. i början av kurser går man ju typ bara igenom vad kursen ska handla om å så, och de är ganska tråkigt faktiskt. efter mentorstiden som va slut kvart i 2 hade vi rast/håltimme i typ en timme å sen skulle jag ha körkortsteori så jag jag å ida gick till centrum å drog ut på tiden lite. går till aulan där de e lite annat folk. de går 5 minuter, 10, 15, 20 men läraren kommer inte, gissa om man vart irriterad! har gått å väntat på en lektion i en timme å sen dyker inte läraren upp. hade kunnat gjort annat under den tiden, så jävla kasst!

ikväll har jag iallafall träning å vi ska ha fystest? hoppas vi bara ska springa för annat orkar fan inte jag, itne idag iallafall. mår typ illa efter glassen jag käkade för typ 2 timmar sen. får hoppas de inte blir allt för jobbigt så man orkar me hla träningen.. efter träningen kommer jag förmodligen träffa malin, sen vad vi hittar på får vi se.

ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0