sol å söndag

min lörgad sög hästballe! satt hemma å väntade på att angelica skulle svara i telefon.. men eftr ca två timmar åkte jag till huddinge där wille å markus va. men dom va fett BOOOORING wille satt som vanligt å spelade sitt jävla bilspel och markus satt bredvid å kolla på bilar på blocket. jag hade likagärna kunnat vara hemma! tog pendeln hem klockan 12, mötte upp mattias som va i medis så jag fick sällskap hem. vi tog en liten promenix runt farsta å sen gick jag hem å sov typ. roligare än så vart inte min lördag! men jag ska väll  inte klaga all för mycke. idag är de söndag å strålande sol för första gången på länge. ska väll ut å sno några solstrålar aldeles straxt. känner att jag måste raka benen också, men de får vänta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0