solig måndag

hallå där.. solen skiner idag också så jag ska väll gå ut bå balkonen sen å sätta mig, får hoppas att de fläktar lite mer idag så man orkar sitta där ett ta, de blir ju så jävla varmt på balkonen!
egentligen så skulle jag vilja sova lite till för jag är jätte trött, jag gick upp vid yup kvart över 10 eller nått men känner att jag skulle legat kvar ett ta till!
 Idag spelar iallafall bajen igen och jag tror dom kommer torska, men man kan ju hoppas att jag har fel, jag själv kommer inte se matchen för jag ska på bio, men de är väll tur de så jag slipper vara så förbannad! dom är ju helt värdelösa, men de kanske har blivit ändringar på de nu? hur svårt ska de vara att göra mål egentligen :D men nu är larsson skadad, och de sägs att han ska lägga fotbollen på hyllan, så får hoppas de är till nån nytta! nej nu har jag inget mer att skriva,

ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0